Thursday, October 4, 2007

ေအာက္တုိဘာ (၅)ရက္ေန႔မွာ ထြန္းညွိမယ္႔ အမွန္တရားရဲ႔ ဆီမီး…


အမွန္တရားျမတ္ႏုိးသူတုိင္း မိမိတုိ႔ရဲ႔ ရင္ထဲက အမွန္တရားဆီမီးတုိင္ကုိ ႏုိင္ငံအႏွံ႔ အလင္းလက္ဆုံးျဖစ္ေအာင္ ထြန္းညွိသြားၾကဖုိ႔ကုိ (၈၈) မ်ိဳးဆက္ေက်ာင္းသားမ်ား အဖဲြ႔က ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ႔ ကုိေဌးၾကြယ္က အခုလုိ ရဲရဲေတာက္မိန္႔ခြန္းေျခြခဲ႔ပါတယ္…

တန္ခုိးၾကီးဘုရားမ်ား၊ ဗလီမ်ား၊ ဘုရားေက်ာင္းမ်ား အားလုံးမွာ ၀တ္ျပဳဆုေတာင္းမႈေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ျပဳလုပ္ၾကပါမယ္. ဖေယာင္းတုိင္ေတြကုိ ထြန္းညွိျပီးေတာ႔ ဆုေတာင္းၾကမွာ ျဖစ္ပါတယ္.

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ ယူနီေဖာင္း၀တ္ျပီးေတာ႔ ဘယ္လုိရာဇ၀တ္မႈမ်ိဳးကုိမဆုိ က်ဴးလြန္လုိ႔ရတယ္ဆုိတဲ႔ စနစ္၊ မုဒိန္းမႈေတြ၊ လူသတ္မႈေတြ၊ ျပန္ေပးဆဲြမႈေတြ၊ လုယက္မႈေတြ ၾကိဳက္တဲ႔ရာဇ၀တ္မႈ မွန္သမွ်ကုိ က်ဴးလြန္လုိ႔ရတယ္ဆုိတဲ႔ စနစ္ကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လက္မခံေတာ႔ဘူး။

ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ျပည္သူေတြ ခံစားခဲ႔ရတဲ႔ဒုကၡေတြ၊ ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ႔ သမုိင္းတေလွ်ာက္မွာ ျပည္သူေတြရဲ႔ မ်က္ရည္ေတြ၊ ငုိရႈိက္သံေတြနဲ႔ နာၾကည္းေတာက္ေခါက္သံေတြ၊ သံဃာေတြရဲ႔ေသြးေတြ အားလုံးအတြက္ကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တုံ႔ျပန္ၾကရပါေတာ႔မယ္။

အဲဒီ႔ေၾကကဲြမႈကို ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ယုံၾကည္မႈနဲ႔ တုံ႔ျပန္ပါမယ္။

ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ႔ တရားမွ်တျခင္း၊ လြတ္လပ္ျခင္းဆုိတဲ႔ ယုံၾကည္မႈနဲ႔ တုံ႔ျပန္ပါမယ္.

(ကုိေဌးၾကြယ္)

0 comments: